خانه » دانلود آنتی ویروس اِی وی جی AVG AntiVirus and Security 23.19.1 برای اندروید

AVG AntiVirus and Security for Android

AVG AntiVirus and Security for Android
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

AVG AntiVirus and Security for AndroidAVG AntiVirus and Security for AndroidAVG AntiVirus and Security for AndroidAVG AntiVirus and Security for Android

آنتی ویروس اِی وی جی AVG AntiVirus and Security

با پیشرفت و گسترش روزافزون دنیای اینترنت، نیاز به استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند بیش از گذشته احساس می شود و به همین منظور AVG AntiVirus and Security ارائه شده از شهر اندروید را به شما پیشنهاد می کنیم. آنتی ویروس AVG اولین قدم شما برای داشتن یک زندگی دیجیتالی امن است، چرا که ایمن بودن و محافظت در برابر خطرات دنیای اینترنت تنها راه ممکن برای ایجاد یک زندگی با آزادی واقعی محسوب می شود.
با استفاده از آنتی ویروس رایگان AVG می توانید موبایل خود را در برابر ورود انواع ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی و سایر بدافزارها محافظت کنید، به علاوه اینکه آن را همواره بروز نگه دارید. این ضدویروس ساخته شرکت مشهور AVG است که به عنوان تولید کننده نرم افزارهای ضدویروس و بهینه ساز در میان کاربران شناخته شده است. AVG Antivirus for Android به شما کمک می کند سه حوزه اصلی زندگی دیجیتالی خود یعنی امنیت، حریم خصوصی و عملکرد را به ‌صورت یکپارچه پوشش دهید.
آنتی ویروس AVG یک ضدویروس همه کاره برای دستگاه هایی است که از سیستم عامل آندروید استفاده می کنند. این نرم افزار با بدافزارها مبارزه کرده و ویژگی های جالب بسیاری را ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به مسدود سازی پیامک ها و تماس های مشکوک، دسترسی به اطلاعات در صورت سرقت موبایل، ایجاد یک درگاه پرداخت بانکی امن و بهینه سازی گوشی شما اشاره کرد. بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان این آنتی ویروس را روی سیستم عامل آندروید خود نصب کرده اند و شما نیز می توانید به آنها بپیوندید. لازم به ذکر است این آنتی ویروس دارای یک نسخه کاملا رایگان و یک نسخه Pro بوده که نسخه حرفه ای کامل تر است. شما می توانید از نسخه Pro به مدت 14 روز آزمایشی از امکانات کامل آن استفاده کنید و در صورت رضایت داشتن، نسخه پولی آن را خریداری نمایید.

 

امکانات آنتی ویروس AVG AntiVirus and Security :

  • محیط کاربری جذاب و ساده همراه با ویژگی های مختلف
  • ایجاد یک درگاه ایمن جهت استفاده در پرداخت های بانکی
  • بهینه سازی نرم افزارهای موبایل و افزایش سرعت دستگاه
  • امکان کنترل میزان انرژی باتری و فضای ذخیره سازی در دسترس

 

 

AVG AntiVirus and Security for Android
دانلود برنامه AVG AntiVirus and Security for Android با لینک مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستنتبلیغات