خانه » اخبار » مقایسه دوربین گوشی گلکسی اس ۲۳ التر با گوشی گلکسی اس 22 الترا و پیکسل 7 پرو

مقایسه دوربین گوشی گلکسی اس ۲۳ التر با گوشی گلکسی اس 22 الترا و پیکسل 7 پرو

301
مقایسه دوربین گوشی گلکسی اس ۲۳ التر با گوشی گلکسی اس 22 الترا و پیکسل 7 پرو cityroid.com

گوشی های پرچمدار سامسونگ این روزها توانشته اند نسبت به رقبای خود پیشی بگیرند. از طرفی  طرفداران بسیار زیادی نسبت به گذشته پیدا کرده اند. که در حال حاضر گوشی گلکسی اس ۲۳ الترا با وجود اینکه هنوز در بازار عرضه نشده است اما چشم انتظاران بسیار زیادی دارد.

در شهر اندروید تصمیم داریم که جدیدترین اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده است را با شما به اشتراک بگذاریم.

مقایسه دوربین گوشی گلکسی اس ۲۳ التر با گوشی گلکسی اس 22 الترا

یکی از محبوب ترین گوشی های سامسونگ در حال حاضر گوشی گلکسی اس ۲۲ الترا می باشد. که در این مطلب تصمیم دارم که دوربین این گوشی را با سری جدید گلکسی اس ۲۳ الترا و همچنین گوشی پیکسل ۷ مقایسه کنم.

ایا شما نیز از طرفداران گوشی های سری اس سامسونگ هستید؟ همانطور که می دانید گوشی های سری اس سامسونگ طرفداران بسیار زیادی دارند. علی الخصوص از رونمایی از سری گوشی های الترا طرفداران شرکت سامسونگ نسبت به قبل بیشتر شد و پرچمداران سامسونگ توانستند سهم زیادی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهند.

تصاویری که در زیر می بینید به طور رسمی توسط خبرگزاری های معتبر منتشر شده است و در این تصویر شما می توانید به خوبی تفاوت عکاسی با دوربین این 3 گوشی را با یکدیگر تشخیص دهید.

تصویرشماره 1 با گوشی اس 23 الترا گرفته شده است. و همانطور که مشاهده میکنید نه تنها جزییات تصویر بخوبی نشان داده شده است. بلکه، وضوح تصویر و همچنین رنگ طبیعی کدوی ما به خوبی قابل مشاهه است.

اما در عکس شماره 2 علاوه بر اینکه کمی از کیفیت رنگ و وضوح تصویر کاسته شده است. همچنین شما نمی توانید جزئیات را نیز به خوبی مشاهده کنید.

و در نهایت در تصویر سوم همانطور که می بینید نه تنها کیفیت رنگ ها و طبیعی بودن آنها حفظ نشده است. بلکه کمی تصویر کدر به نظر می آید و از طرفی جزئیات آن نیز به خوبی قابل مشاهده نیست.

در واقع می توان گفت که با انتشار این تصاویر سامسونگ قصد دارد که خود را نیز پس از معرفی هر گوشی پرچمدار به چالش میکشد تا بتواند ارتقاء سطح خود را به طرفداران و سایر رقبا نشان دهد.

مشخصات دوربین گوشی گلکسی اس 23 الترا

دوربین اصلی  گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای قابلیت 200 مگاپیکسل برای عکسبرداری است.

2 دوربین دیگر با قابلیت 12 و 50 مگاپیکسیل برای عکسبرداری مورد استفاده قرار میگیرند. وضوح تصویر نیز به ترتیب 4,000 x 3,000px, 8,160 x 6,120 و 16,320 x 12,240 است.

البته سامسونگ اعلام کرده است که هدف او درباره دوربین قدرتمند گلکسی اس ۲۲ این است که تاثیر عکسبرداری بر میدان دید به حداقل برسد.

مشخصات ظاهری دوربین گوشی گلکسی اس 23 الترا

مشخصات ظاهری این پرچمدار نیز همانند سری قبل در واقع مشابه و به اندازه سنسور اس ۲۲ الترا میباشد. اما در پشت دیافراگم قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که قابلیت فیلمبرداری و تصویربرداری در شب در گوشی های اس ۲۳ الترا تقویت شده است. اما هنوز هیچ ویدئو و هیچ تصویری در رابطه با نحوه عملکرد این قابلیت منتشر نشده است.

تاریخ عرضه به بازار

 انتظار میرود که این گوشی در تاریخ ۱۷ فوریه یعنی در اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه در فروشگاه ها قابل عرضه باشد.

و البته این نکته را نیز باید مد نظر داشته باشید که تا آن زمان فرصت زیادی در اختیار شرکت سامسونگ می باشد که بخواهد تغییراتی را بر روی عملکرد دوربین اس ۲۳ الترا اعمال کند.

منبع : GSMARENA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستنتبلیغات