خانه » اخبار » اطلاعات جدیدی از گوشی OnePlus 11 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از گوشی OnePlus 11 منتشر شد

803
گوشی OnePlus 11 در cityroid.com

ممکن است گوشی OnePlus 11 با بدنه سرامیکی درجه یک و 16 گیگابایت رم عرضه شود

اخیرا اطلاعاتی به بیرون درز پیدا کرده است که نشان می دهد گوشی پرچمدار جدید OnePlus 11 می ‌تواند دارای بدنه سرامیکی باشد. با اینکه مواد مختلفی وجود دارد که یک گوشی می تواند از آنها ساخته شود، اما استفاده از بدنه سرامیکی معمولا در آمریکای شمالی رایج نیست. ظاهرا جنس بدنه دستگاه نیز ممکن است با یک قاب فلزی جفت شود. برای hطالاع این خبر در شهر اندروید همراه ما باشید.
شرکت تولید کننده تلفن همراه هوشمند چینی وان پلاس، به منظور خنک نگه داشتن بدنه این پرچمدار نسل آینده، می تواند از یک پشتی سرامیکی استفاده کند. ویژگی اصلی سرامیک این است که هم برای گرما و هم برای الکتریسیته نارسانا و عایق است و بنابراین باعث می ‌شود گوشی شما حتی در صورت استفاده طولانی مدت هم، همواره خنک بماند و حتی در صورت انجام کارهای سنگین هم بتوان طی مدت زمان بیشتری از آن استفاده کرد. از طرفی گوشی های سرامیکی نیز از نظر ظاهری، بسیار زیبا به نظر می رسند.

 

منبع خبری معتبر Digital Chat Station سپس به شفاف سازی بخشی از اطلاعات ادعایی پرداخت که قبلا در مورد پرچمدار OnePlus 11 Pro حدس زده شده بود. آنها اشاره می کنند که مدل پایه 11 می تواند 16 گیگابایت حافظه رم داشته باشد و ممکن است از فضای ذخیره سازی سریع UFS 4.0 استفاده کند.
به نظر می‌ رسد که می ‌توانیم با یک صفحه نمایش خمیده همراه با دوربین سلفی استاندارد به سبک پانچ حفره ‌ای که در سمت چپ بالای دستگاه قرار دارد، روبرو باشیم که با تصاویر و ویدئوهای لو رفته از OnePlus 11 Pro که در ماه سپتامبر منتشر شده بود، مطابقت دارد.
ضمنا طی این خبر اشاره شده که این گوشی پرچمدار آینده مجهز به آخرین فناوری SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام (Snapdragon 8 Gen 2 SoC) است که قبلاً توسط شرکت OnePlus تأیید شده است. این چیپست جدید، برای نسل بعدی دستگاه های پرچمدار، یک موتور هوش مصنوعی پیشرفته فراهم می کند و اتصال Wi-Fi 6 را با سرعت دو برابر به Wi-Fi 7 می رساند.

همچنین شایعه شده که در پایان سال 2022 باید منتظر معرفی گوشی پرچمدار بعدی OnePlus باشیم. اگر واقعا گوشی OnePlus 11 قصد استفاده از بدنه سرامیکی را دارد، پس ما با تاریخ احتمالی معرفی آن، فاصله زیادی نداریم و دیگر چیزی به پایان سال 2022 باقی نمانده است.

همچنین این بدنه سرامیکی می تواند OnePlus 11 را از سایر رقبای خود متمایز کند، زیرا سازندگان بسیاری از گوشی های پرچمدار ترجیح می دهند از پشت شیشه ای براق روی موبایل های پرچمدارشان استفاده کنند، دقیقاً مانند Pixel 7 Pro.

  1. Can I send you something to help your website use AI?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستنتبلیغات